So, what's the craziest thing you've done latley?

Sitter här och taggar inför imorgon, ska fira buster i Göteborg på Sticky Fingers! Kommer nog bli nice.
Men som vanligt, klädkris, fattar inte! Vart hyffsat aktiv idag, promenad, vart hos emelie en sväng, lagat mat, städat, sorterat smink. Sen har jag typ legat i soffan hela kvällen. Uscha, inte bra. Så äter jag godis med, ännu värre.
MEEEN, kanske inte det intressantaste som finns att läsa kanske? Men jag har tråkigt, sååååå, vad ska jag göra?
Är liksom inte trött än!
Ooh, vann precis en rouge på Tradera, wiie!
Får väl fortsätta med mitt Tradera-shoppande, ehehe! :D

Kommentarer
Postat av: Kim~

Jag hade gått naken;3

2011-02-09 @ 23:39:21
Postat av: Stina

Hej där!



Kul och se att du också har en blogg ;-)

2011-02-10 @ 09:53:58
URL: http://smillamittilivet.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Detsamma! Kul :D

2011-02-11 @ 15:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0