Ett ointressant

godnatt inlägg ellet nåt sånt, haha. Sökte på 'love songs' på spotify, ehe. Kom upp ett bra album, va tvungen att lägga i listan, så nu går det på repeat! Texten i förra inlägget kommer från en låt där. Lite besatt av låttexter om jag hör en bra låt, dom kan säga så mycket ibland.
Various Artists – LOVE - För den som vill lyssna, lite musiga låtar, hahaha oj mysiga menar jag! :D
- Upp halv 5 för jobb snart då, ååååååååååh, det suger. MEN det är mitt körkort så ska inte klaga.
Jag skulle hellre skotta tag hela vintern och va ledig hela sommaren med massa pengar. Fan vad skönt det hade vart. Tanken av att nästan hela familjen är i husvagnen och har det gött med sol varje dag och blir bruna och tar en kall öl i solnedgången typ, gör mig väldigt frustrerad! :c Får jobba i vinter så jag KAN va ledig nästa sommar och ta igen eller nåt, hihi! :D
Ne, får ta och sova så jag är pigg imorn!
Natti säger jag med en bild från när jag fyllde 20!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0