Satt på toan innan och

det bara kom upp i huvudet! - Tänk om jag är psysisk sjuk och inte vet om det, lever bland saker som inte finns? Typ att jag inte har Sebastian, eller nån annan vän. Haha, läskig tanke. Faaaast så är det nog inte va? Haha.
-
Ahh, nu är det måndag, jag ligger i soffan, och har gjort sen jag sluta jobbet. Har inte sovit ett piss i helgen typ så var astrött idag på jobbet. Drömt massa mardrömmar :c Att jag blev våldtagen och att knut blev överkörd, jag höll i honom och kunde inte göra nåt, fyfan vad äkta det kändes! Grät när jag vaknade. Annars har det vart en bra helg! Lite skrea, lite borås och massor av Sebastian. Hihi, han är bäst!
Jag jobbar verkligen HELA sommaren, känns inte alls kul. MEN jag får pengar till körkort, och det är nice!
Haha jag typ babblar på om massa random saker, som vanligt, ehe.
SÅ HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Adrian

Jag vet att jag är verklig iallafall! Hoppas jag...

2011-07-19 @ 17:03:11
Postat av: Jenny

hahaha vad bra :D

2011-07-19 @ 21:32:11
URL: http://optimisticfigure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0